تغییر کارگزاری ناظر سهام عدالت

یک مقام مسئول گفت: سهامداران عدالت اگر در تغییر کارگزاری به مشکل برخوردند در ابتدا با کارگزاری مبدا مطرح کنند اگر اقدامی نشد از کارگزاری به واحد نظارت های سازمان بورس مربوطه شکایت کنند.

به گزارشاقتصادآنلاین به نقل از مهر، محمدجواد فرهانیان، مدیر برنامه‌ریزی و توسعه شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه، اظهار داشت: سایت کارگزاری یا بانکی که سهامداران سهام عدالت برای اولین بار به آن مراجعه می‌کنند به عنوان کارگزاری ناظر انتخاب می‌شود. به عنوان نمونه اگر سهامداران برای فروش سهام خود به یک بانک مراجعه کرده‌اند کارگزاری همان بانک، کارگزاری ناظر وی شناخته می‌شود و یا اگر برای فروش سهام عدالت به سایت کارگزاری خاصی رجوع کرده‌اند، همان کارگزاری، کارگزاری ناظر وی است.

وی با بیان اینکه در سایت این کارگزاری‌ها، لیست دارایی‌های سهام عدالت سهامداران کاملاً قابل مشاهده است و در آن به سادگی و به صورت آنلاین می‌توان سفارش فروش را قرار داد و یا آن را لغو کرد، ادامه داد: تا قبل از اینکه سهامدار سهامش را به فروش برساند امکان تغییر کارگزار ناظر وجود دارد اما به محض اینکه سفارش فروش قرار داده شد و سفارت سفارش باز و در جریان وجود داشت تا قبل از تکمیل عملیات فروش سهام عدالت دیگر امکان تغییر کارگزار ناظر وجود نخواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *